.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزارش نمايندگان حامی دولت از آرای احمدی‌نژاد
کمتر از 100 نماينده يي که به ضيافت پاستور رفته بودند ديروز عنوان مي کردند احمدي نژاد همان ابتدا باب گلايه را گشوده و از اصولگراياني که به او پشت کردند انتقاد تند کرده و هشدار داده هيچ يک را بي پاسخ نمي گذارد...
گزارش نمايندگان حامی دولت از آرای احمدی‌نژاد

به گزارش بازتاب آنلاین، شامگاه يکشنبه درست همان لحظه‌ای که برخي سايت ها خبر دادند محمود احمدي نژاد تيمي را براي بازپس گرفتن فيلم انتخاباتي اش به خيابان وليعصر فرستاده، مجلسي ها به پاستور رفته بودند تا گزارش محرمانه‌ای از آخرين وضعيت آراي وي در شهرستان هاي مختلف را ارائه کنند.

هرچند تيم انتخاباتي احمدي نژاد خبر بازبيني مجدد فيلم را به خاطر ناراحتي احمدي نژاد از سخنان رقبا تکذيب کردند اما برخي از نمايندگاني که از ضيافت شبانه پاستور بازگشتند، حال نامساعد احمدي نژاد را تاييد کردند. البته بسياري از بزرگان مجلس به آدرس نوشته شده در کارت دعوت احمدي نژاد نرفتند اما همان نماينده هايي هم که به ديدار وي رفتند، روايت کردند احمدي نژاد آنچنان از بازتاب سخنان رقبا در جمع مردم شهرهاي مختلف ناراحت شده بود که جلوي نمايندگان خط و نشان کشيده که جواب رقبا را در همين فيلم انتخاباتي خواهد داد.

در همين راستا هم همان شب برخي سايت ها خبر دادند که پس از پخش فيلم انتخاباتي ميرحسين، محسن رضايي و سخنان اخير کروبي فيلم احمدي نژاد در اقدامي غيرقانوني از صدا و سيما بازپس گرفته شده تا جواب آخرين انتقادها در اين فيلم گنجانده شود.البته احمدي نژاد تهديد را فراتر برد و حتي دوستان اصولگرايش را که به او پشت کردند را هم ياران غير حقيقي انقلاب ناميد و هشدار داد 22 خرداد ياران حقيقي انقلاب مشخص خواهند شد؛ پيغامي که حتي دفتر امور رسانه هاي رياست جمهوري هم ابايي نديد تا آن را علني کند. به اين ترتيب از رقباي اصلاح طلب تا اصولگراياني مانند لاريجاني، توکلي، حداد عادل و مصباحي مقدم که به اين ضيافت نيامدند همه مورد خشم رئيس دولت قرار گرفتند و گروهي به جواب دادن تهديد شدند و گروهي از نگاه احمدي نژاد بيرون از دايره انقلاب تعبير شدند تا رئيس اصولگراي کابينه نهم در حلقه حاميانش به صراحت اعلام کند اين روزها سنجش و معيار ياران انقلاب حمايت يا عدم حمايت از وي است.

کمتر از 100 نماينده يي که به ضيافت پاستور رفته بودند ديروز عنوان مي کردند احمدي نژاد همان ابتدا باب گلايه را گشوده و از اصولگراياني که به او پشت کردند انتقاد تند کرده و هشدار داده هيچ يک را بي پاسخ نمي گذارد. اما آنچه اين جلسه را بيشتر تحت الشعاع گذاشته گزارش محرمانه‌ای بود که چند نماينده از کاهش مقبوليت احمدي نژاد در حوزه هاي انتخابيه شان پس از سفر رقبا به آن شهرها ارائه کردند. اين نماينده ها به رئيس دولت نهم هشدار دادند که بايد براي انتقادات رقبا فکري کنند. احمدي نژاد هم به گفته يحيي زاده نماينده تفت و ميبد با ابراز ناراحتي از افزايش مقبوليت رقبايش عنوان مي کند کوتاه نمي آيد و در صدا و سيما جبران خواهد کرد.

البته وي به همان ميزان که از رقبا گلايه مي کند خطاب به نمايندگان از بي مهري برخي از اصولگرايان هم شکايت مي کند. به گفته نمايندگان حاضر در جلسه وي بدون آنکه نامي از اين اصولگرايان نامهربان ذکر کند، اظهار داشته از برخي از نمايندگان اصولگرا انتظار نداشته اين گونه به مخالفت او برخاسته و پشت ميرحسين موسوي قرار بگيرند و پشت او را خالي کنند. رئيس دولت نهم آنقدر ناراحت بوده که برخي از نمايندگان عنوان مي کنند چندين و چند بار تاکيد کرده سکوت نمي کند و پاسخ همه را خواهد داد و آنها در صدا و سيما جواب ها را بشنوند.

همزمان با اين تهديدها است که از ضبط برنامه تلويزيوني احمدي نژاد هم اخباري منتشر شد که در ضبط اولين برنامه تلويزيوني پنج بار يک برنامه 30 دقيقه يي ضبط مجدد شده است. البته بلافاصله شمقدري معاون هنري وي همه آن را رد کرد اما بازبيني مجدد را تاييد و آن را حق احمدي نژاد دانست و گفت احمدي نژاد حتي براي يک بار ضبط کردن اين برنامه ها وقت کافي و لازم را در اختيار ندارد که بخواهد ضبط را تجديد کند. اما به جهت فني اين يک رويه عادي و شناخته شده است که برنامه قبل از پخش يک بار ديگر بايد بازبيني شود و هدف از اين بازبيني صرفاً کنترل نتيجه فني ضبط برنامه ها است تا از نظر تصوير و صدا عيب و نقصي نداشته باشد.

البته به اعتقاد اصولگرايان حاضر در آن جلسه مانند يحيي زاده رئيس جمهور حق دارد عصباني باشد چون در اردوگاه راست برخلاف آنچه انتظار مي رفت اختلاف ها تا حدي بالا گرفت که حتي مجلس هشتم هم تمام قد به حمايت از وي نپرداخت و حتي تحفه يي که رايحه خوشي ها براي احمدي نژاد برده بودند گويا او را نه تنها خوشحال نکرده بلکه رئيس دولت را به اين فکر انداخته که چگونه به حمايت اصولگراياني دل خوش کند که در همين ابتدا حداقل 90 اصولگراي مجلس نه تنها حاضر نشدند از او حمايت کنند بلکه چند ساعت قبل به صراحت به او راي منفي دادند.

البته صف کشي چهره هاي شاخصي مانند احمد توکلي، علي لاريجاني، غلامرضا مصباحي مقدم، محمدرضا باهنر، حميدرضا کاتوزيان و حدادعادل که حتي حاضر به رفتن به ضيافت احمدي نژاد نشدند براي رئيس دولت نهم چندان هم غيرقابل پيش بيني نبود. او يک ماه است که تدريجاً شاهد کم شدن مقبوليتش در ميان اصولگرايان است. همان زماني که جامعه روحانيت گفت «سکوت» را بر «حمايت» از احمدي نژاد ترجيح مي دهد و بلافاصله لاريجاني هم از اين نسخه کپي گرفت و با توجيه مصلحت مجلس حاضر نشد حتي يک جمله در حمايت از احمدي نژاد به زبان بياورد، براي رئيس دولت نهم محرز شد که از کنده اصولگرايان دودي بلند نمي شود.

به هرحال قهر بزرگان با احمدي نژاد گويا يکشنبه شب به اندازه صف آرايي اصلاح طلبان براي او هزينه داشت تا شيريني بيانيه فراکسيون در کام رئيس دولت آنقدر تلخ شود که ضيافت را به کام حاميانش تلخ کند و از آنها بخواهد هر کاري که مي توانند انجام دهند تا ريزش آرايش در شهرستان ها متوقف شود؛ دستور کاري که نمايندگان رايحه خوشي را از ديروز به فکر فرو برده است که چگونه مقبوليت اصلاح طلبان را در روزهاي سخت خرداد کاهش دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 6 خرداد 1388
مدیریت محترم سایت ارزشی / خبرنگاران محترم مازندرانی / رسانه های کشور / ستادهای انتخابات / دانشجویان کشور سلام علیکم ، با عرض تسلیت ایام و رحلت جانگداز عالم ربانی حضرت آیت ا... بهجت به مردم شریف کشور
با احترام اینجانب جعفر قربان پور داوطلب فرهنگی مستقل نامزدی ریاست جمهوری دهم از مازندران ضمن تشکر از وزارت محترم کشور و شورای محترم نگهبان از اینکه در نیمکت ذخیره تیم ملی سیاسی انتخابات ریاست جمهوری دهم بعنوان سرباز نظام در امتداد صف آقایان احمدی نژاد ، رضایی ، کروبی و موسوی بعنوان کاندیداهای ارشدتر از خویش قرار گرفتم ، افتخار می کنم که کنفرانس خبری ام در ستاد انتخابات وزارت محترم کشور در اخبار سراسری ساعت 7 شبکه یک 15/2/88 پخش شد ضمن تشکر از رسالت مطبوعاتی شما ، با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در نهایت صداقت و صلابت برای حفظ شان و منزلت انتخابات و کاندیداهای محترم ریاست جمهوری پیشنهاد می نمایم بدور از رفتارهای بی فرهنگ ، غیر منطقی و آنارشیستی که در شان انتخابات ایران عزیز اسلامی و مردم فهیم ما نمی باشد :
رفاقت بجای رقابت ، تشویق بجای تخریب ، تعامل بجای تقابل ، اتحاد ملی و انسجام اسلامی بجای اختلاف ملی ، هم اندیشی تخصصی بجای مناظره تنفری ، شور و شعور بجای کبر و غرور و آمادگی خویش را برای هم اندیشی با دیگر کاندیداهای محترم و حضور در ستاد انتخابات استانی و کشوری ایشان ضمن آرزوی توفیق آنها ، کنفرانس و مصاحبه مطبوعاتی ، میزگرد احزاب ، حضور در رسانه ملی صدا و سیما اعلام میدارم و بر میثاق خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات با عدالت و آزادی اطلاع رسانی شفاف بعنوان یکی از ارکان دمکراسی و مردمسالاری دینی امیدوارم و بر روح خبرنگاران متعهدی که در سراسر جهان جان عزیز خویش را فدای راه آزادی و عدالت نمودند درود می فرستم . اینجانب در راستای تعهد و تخصص ، شان و کرامت و منزلت فرهنگیان کشور و جهت مشارکت سیاسی و قانونی فرهنگیان در سطوح ارشد سیاسی ثبت نام نمودم . با تشکر - فرزند ایران اسلامی از مازندران و شهرستان تاریخی و سرافراز ساری – جعفر قربان پور کاندیدای سابق مجلس هشتم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.